lördag 25 september 2010

Sjuk

Håller på att bli sjuk! Så tråkigt. Man bara riktigt känner att det kryper på en. Först börjar näsan täppas igen, sen växer körtlarna på halsen och slutligen är allt ömt, både utanpå och inuti.

Men så klart. Resten av familjen har varit sjuka, så varför skulle jag komma undan. Dessutom har jag börjat på nytt jobb, vilket innebär nya smittor, och till på köpet går det mängder med halsfluss just nu.

Visserligen har jag hotat med att säga upp mig från mitt jobb, om jag blir sjuk, men kanske inte bara för en luftvägsinfektion :)

På varje morgonmöte gås det nämligen igenom vilka som är sjuka, eller har sjuka anhöriga. Vad de i så fall lider av och behandlas med. Precis alla detaljer kommer fram och diskuteras och värderas. Därför har jag sagt, att om jag blir sjuk, kommer jag att säga upp mig. Vi får väl se :)

På tal om sjukdomar. Hittade denna gamla gynstol och tog bild på den. Tur att man inte behöver den i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar