måndag 27 september 2010

Hemma från jobbet

Huh. Förkylningen håller i sig, och jag har fått stanna hemma från jobbet. Dock bidrog Signe till beslutet, eftersom hon började kräkas i natt..... Det får bli en lugn dag.

En bra sak - jag lyckades skjutsa Elin till skolan med alla lånade sommarböcker. Hon hade så många att de inte gick att ha, vare sig på cykel eller med inlines. Varför hon inte har kunnat ta med några stycken varje vecka, är för mig en gåta, men nu blir de i alla fall lämnade på skolbiblioteket. Ska kanske försöka få ihop ett par byxor idag, eller ska jag bara sova. Måste dock hålla ett öga på Signe.

Än så länge är det gott om svamp ute. Här ett par bilder från mammas och min svampplockarhelg för ett par veckor sedan. (Inte därför jag är sjuk idag ......)

Visst är de vackra?

1 kommentar:

  1. Dags att uppdatera nu tycker jag.....
    Jag uppdaterar plötsligt oftare just nu....:)

    SvaraRadera