lördag 28 augusti 2010

Början

Alla verkar ha bloggar nu för tiden, även ett par av mina vänner, och jag läser dem och har nöje av dem. På sociala medier, kan man lägga ut en rad av och till, men egentligen inte uttrycka sig. Därför fick jag lust att se om jag kan göra texter, som är spännande och intressanta. Man vet aldrig.

I mitt jobb, skriver jag ständigt, men bara korta, koncisa texter utan någon form av humor. Kanske det kan vara roligare att skriva? Jag får se. Dessutom lyssnar jag. Talar ibland, men det är egentligen inte mina åsikter som är intressanta i mitt arbete. De spelar verkligen mindre roll. Därför ska detta bli spännande. För mig i varje fall. Kanske jag inte alls har något att säga. Den som lever får se :)

2 kommentarer:

  1. Välkommen till denna världen! Dags att fastna i denna världen nu...:)

    SvaraRadera
  2. Hej Karen! Lycka till med bloggen!

    SvaraRadera